SELIDBE - KAKO, ZAŠTO?

KOLIKO IZNOSI CIJENA SELIDBE?

Tvrtka ROBERTO Selidbe, kombi prijevoz i odvoz otpada cijenu selidbe formira prema vremenu trajanja (po satu), broju radnika te vozilu koje je potrebno. Za ostale upite i cijene kontaktirajte nas na 095 999 99 22.

IMATE LI RADNIKE ZA UTOVAR/ISTOVAR, KOLIKO MI JE RADNIKA POTREBNO?

Tvrtka ROBERTO Selidbe, kombi prijevoz i odvoz otpada ima profesionalne i iskusne radnike za nošenje, utovar i istovar. Broj potrebnih radnika se određuje prema količini stvari koje se sele, broju katova, te pristupu zgradi odnosno udaljenosti gdje stvari treba nositi.

NA KOJI NAČIN SE ODRAĐUJE USLUGA SELIDBE?

Radnici tvrtke ROBERTO Selidbe, kombi prijevoz i odvoz otpada sa potrebnim vozilom dolaze na Vašu adresu u dogovoreno vrijeme. Na početku usluge selidbe, stranka pokazuje sve stvari u svim prostorijama ( sav namještaj, sve kutije, sve vreće, sve sitnice... ) kako bi se moglo odrediti koje će se stvari utovarivati prije a koje kasnije ( točan redoslijed ). Ovo je jako važno zbog pravilnog slaganja i zaštite stvari u vozilu. Ako je potrebno obavlja se demontaža namještaja. Radnici tvrtke ROBERTO Selidbe, kombi prijevoz i odvoz otpada nose stvari u vozilo ( najčešće prvo namještaj, pa kutije i na kraju ostale sitnice ), slažu pravilnim redoslijedom, prekrivaju prekrivačima pripremljenim za tu svrhu i vežu trakastim stegama ( gurtnama ) kako ne bi došlo do micanja, prevrtanja ili udaranja tijekom vožnje, samim time i oštećenja. Stvari se prevoze na drugu adresu. Potrebno je da na odredištu bude prisutna stranka kako bi mogla pokazati radnicima na koja mjesta želi postaviti koje komade namještaja, bijelu tehniku i sl. Radnici unose stvari u prostor i stavljaju na mjesta koja je odredila stranka. Namještaj se ponovno montira u novom prostoru ( ukoliko je bilo demontaže na prvoj lokaciji ). 

KADA I KAKO SE DOGOVARA SELIDBA?

Usluga selidbe dogovara se putem mail-a ( roberto@roberto-transporti.hr ) ili telefonskim putem ( 095 999 99 22 ) dan ili dva prije same usluge, te ukoliko se radi o većoj selidbi, voditelj transporta tvrtke ROBERTO Selidbe, kombi prijevoz i odvoz otpada dolazi na Vašu adresu na besplatnu procjenu kako bi se što točnije mogla procijeniti Vaša usluga selidbe ( trajanje usluge, cijena, potrebno vozilo i broj radnika ).

HOĆE LI SE NAMJEŠTAJ OGREBATI PRILIKOM SELIDBE, MORAMO LI GA ZAMOTATI?

Namještaj nije potrebno zamatati, prije samog utovara u vozilo radnici tvrtke ROBERTO Selidbe, kombi prijevoz i odvoz otpada će ga adekvatno zaštititi.

IMATE LI KUTIJE ZA SELIDBU I DA LI PAKIRATE STVARI?

Tvrtka ROBERTO Selidbe, kombi prijevoz i odvoz otpada ima u ponudi kartonske kutije i na zahtjev stranke pakiramo stvari.

MOŽETE LI DEMONTIRATI I MONTIRATI NAMJEŠTAJ?

Jednostavnije oblike montaže i demontaže obavljaju radnici tvrtke ROBERTO Selidbe, kombi prijevoz i odvoz otpada tijekom same selidbe, za one složenije oblike, prije selidbe pošaljemo profesionalnog stolara. 

ŠTO TREBA NAPRAVITI PRIJE SELIDBE?

Kako bi tvrtka ROBERTO Selidbe, kombi prijevoz i odvoz otpada što brže i efikasnije odradila Vašu uslugu selidbe i na taj način umanjila sate rada naših djelatnika i time smanjila Vaš trošak selidbe, potrebni su sljedeći koraci...

Poželjno je da stranka osigura parkirno mjesto što bliže ulazu u zgradu/kuću.
Isprazniti sav namještaj od svih stvari bez obzira da li su stvari lagane ili teške ( knjige, papiri ili jastuci, odjeća itd. ). Izvaditi iz namještaja police ladice i sl.
Provjeriti da li svi komadi namještaja ( trosjedi, dvosjedi, ormari... ) prolaze kroz vrata ili ih je potrebno demontirati. Dobro pregledati da li na namještaju postoje oštećenja. Sve stvari koje je moguće, potrebno je zapakirati u kutije i to tako da kutije ne budu teže od cca 25 kilograma. Kutije čvrsto zalijepiti sa obje strane. Kutije sa lomljivim sadržajem ( staklo, elektronika... ) obavezno dobro označiti.

KONTAKTIRAJTE NAS:

DAPA USLUGE d.o.o.

Zagrebačka cesta 148, 10 360 Sesvete, Zagreb, Hrvatska

roberto@roberto-transporti.hr